Često postavljana pitanja

INFORMACIJE O KUPNJI

Koliki su troškovi dostave pri online kupovini?

Troškovi dostave ovise o količini, težini i cijeni naručenih proizvoda. Osim toga, dostavne službe također imaju različite cijene, a cijena ovisi i o dodatnim uslugama (npr. otkup, posebna dostava…). Cijena se obračunava odn. uvijek je vidljiv na kraju kupnje. Za narudžbe iznad 55 € poštarina je besplatna ili snosimo troškove dostave.

Koliko brzo ću primiti paket?

Vrijeme dostave paketa ovisi o odabranoj službi dostave, danu i vremenu narudžbe.

Većina paketa stiže kupcu najkasnije u roku od 3-5 radnih dana.

Kako funkcionira narudžba?
  • Pronađite proizvod koji želite kupiti u online trgovini i dodajte ga u košaricu. Otvorit će se prozor koji vam nudi dvije mogućnosti – da nastavite s kupnjom ili da dovršite kupnju. Odaberite odgovarajuću opciju.
  • Kada završite s odabirom, provjerite jesu li svi naručeni proizvodi u košarici, a zatim kliknite na gumb “Nastavi na naplatu”.
  • Na blagajni odaberite željeni oblik dostave i način plaćanja.
  • Pažljivo pročitajte detalje svoje narudžbe i potvrdite svoj izbor.
  • Kada primimo vašu narudžbu, naši djelatnici je pažljivo obrađuju, pakiraju i dostavljaju dostavnoj službi. O tijeku narudžbe također ćete biti obaviješteni e-mailom.
  • Najkasnije u roku od 3-5 radnih dana, Vaš paket će biti dostavljen na mjesto gdje ste ga naručili.
Mogu li naručiti pošiljku na paketomat ili drugu lokaciju?

Neke dostavne službe omogućuju dostavu na paketomate putem aplikacije ili SMS obavijesti.

Dobivam li i račun prilikom narudžbe?

Dobit ćete račun na svoju e-mail adresu, koji će biti priložen paketu koji ćete dobiti na kućnu adresu.

Kako mogu iskoristiti kupon ili kod za popust?

Da biste iskoristili kod za popust ili kupon, kliknite na “Kliknite ovdje za unos koda” na blagajni, odmah iznad vaših podataka na blagajni i otvorit će se polje u koje upisujete svoj kod za popust (primjer koda: POPUST123):

Budite oprezni, jer se kodovi za popust i ostali popusti ne zbrajaju – postoji samo jedno polje za popust pa odaberite ono koje vam najviše odgovara. Na primjer, ne možete dodati kod za popust za promocije u kojima dobivate besplatan proizvod. Također, kod za popust neće funkcionirati u određenim slučajevima ako već imate u košarici proizvod s većim popustom nego što nudi kod ili. kupon za popuste.

INFORMACIJE O PLAĆANJU

Koji su oblici plaćanja dostupni u online trgovini?

Možete birati između sljedećih načina plaćanja:

  • Kartično plaćanje putem online sustava plaćanja;
  • Pouzećem.
  • Plaćanje po predračunu (izravna bankovna transakcija);
Mogu li promijeniti svoju narudžbu?

Narudžbu možete promijeniti prije nego što se obradi. Da biste to učinili, što prije pošaljite poruku na [email protected] ili odgovorite na e-mail koji ste dobili prilikom narudžbe.

Mogu li pratiti pošiljku?

Neki pružatelji usluga imaju mogućnost praćenja i obavijesti o pošiljki.

Ako je takva opcija dostupna, davatelj će vas putem e-maila ili SMS-a obavijestiti o trenutnom statusu pošiljke.

Što da radim ako je paket oštećen?

Ako je oštećena samo vanjska strana pakiranja, nije potrebno ništa poduzeti, jer su proizvodi u pakiranjima za takve slučajeve dodatno zaštićeni.

U slučaju oštećenja samog proizvoda u pakiranju imate mogućnost povrata ili zamjene proizvoda. Postupkom se utvrđuje gdje je i kako došlo do ozljede. Više informacija možete pronaći u općim uvjetima poslovanja.