BESPLATNA DOSTAVA ZA KUPNJE IZNAD 55,00 € + POKLON uz kupnju iznad 45 €!
Opći uvjeti internetske trgovine nakupujem.hr, u daljnjem tekstu »nakupujem.hr«, sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka i Zakonom o elektroničkim komunikacijama.
Internetskom trgovinom »nakupujem.hr« (u daljnjem tekstu također »trgovina«) upravlja poduzeće DotMedia d.o.o., Dunajska cesta 63, Ljubljana, Slovenija, matični broj: 9625275000, porezni broj: SI37714678, koje je također pružatelj usluga e-poslovanja (u daljnjem tekstu također prodavač ili »Poduzeće«).
Opći uvjeti poslovanja određuju rad internetske trgovine »Poduzeće«, prava i obveze korisnika i trgovine te uređuju poslovni odnos između »Poduzeće« i kupca. Opći uvjeti poslovanja također uređuju pojedinačna pravila kupnje na mjestu preuzimanja »nakupujem.hr«.
Kupca obvezuju opći uvjeti koji su važeći u trenutku kupnje (predaje internetske narudžbe). Korisnik je prilikom predaje narudžbe svaki put posebno upozoren na opće uvjete poslovanja te predajom narudžbe potvrđuje da je upoznat s njima.
Politika privatnosti
Upravitelj internetske trgovine, DotMedia d.o.o., sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka i uredbi GDPR, obvezuje se na zaštitu osobnih podataka svojih korisnika. Politika privatnosti dostupna je na podstranici politika privatnosti.
Vrste korisnika
I gost i član (u daljnjem tekstu također korisnik) stječu pravo na kupnju u internetskoj trgovini »nakupujem.hr«.
Prilikom registracije u internetsku trgovinu posjetitelj dobiva korisničko ime, koje je jednako adresi njegove e-pošte, i lozinku. Korisničko ime i lozinka člana nedvosmisleno određuju i povezuju se s unesenim podacima.
Registracija je moguća i tijekom postupka kupnje.
Ako korisnik želi kasnije promijeniti svoju adresu e-pošte u drugu, zahtjev za to mora poslati na adresu e-pošte [email protected]. Promjena adrese e-pošte bit će izvršena isti ili najkasnije sljedeći radni dan, a korisnik će o tome biti obaviješten putem e-pošte.
Dostupnost informacija
»nakupujem.hr« se obvezuje da će kupcu, prije nego što ga obvezuje ugovor ili ponuda, osigurati sljedeće informacije:
- podatke o poduzeću (ime i sjedište poduzeća, matični broj),
- kontaktne podatke koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-pošta, telefon),
- bitne karakteristike artikala (uključujući postprodajne usluge i jamstva) te rok valjanosti tih podataka,
- dostupnost artikala (svaki artikl koji je u ponudi na internetskoj stranici trebao bi biti dostupan u razumljivom roku),
- uvjete dostave artikala (način, mjesto i rok dostave),
- cijene, koje moraju biti jasno i nedvosmisleno određene te mora biti prikazano sadrže li poreze, troškove prijevoza i druge pristojbe, kao i rok valjanosti tih podataka,
- način plaćanja i dostave ili ispunjenja, te rok valjanosti tih podataka,
- vremensku valjanost ponude,
- rok u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjete za odustajanje (opis prava na odustajanje u skladu s člankom 43.č ZVPot; u slučajevima kada potrošač u skladu s člankom 43.č ZVPot nema pravo na odustajanje, o tome je izričito obaviješten),
- objašnjenje postupka pritužbe, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za kontakt s kupcima.
Ponuda artikala
Zbog prirode poslovanja putem interneta, ponuda poduzeća DotMedia d.o.o. često se i brzo ažurira i mijenja.
Cijene u internetskoj trgovini »nakupujem.hr« prikazane su kao Cijena i određuje ih poduzeće DotMedia d.o.o. te vrijede za kupnju putem internetske trgovine »Nakupujem.hr«.
Narudžba
Ugovor o kupoprodaji između poduzeća DotMedia d.o.o. i kupca u internetskoj trgovini »nakupujem.hr« sklapa se u trenutku kada »nakupujem.hr« kupcu pošalje prvu elektroničku poruku o statusu njegove narudžbe (naslov: Narudžba je prihvaćena). Od tog trenutka sve su cijene i drugi uvjeti fiksirani i vrijede i za poduzeće i za kupca.
Ugovor o kupoprodaji (tj. prva elektronička poruka o statusu narudžbe) pohranjuje se u elektroničkom obliku na poslužitelju poduzeća DotMedia d.o.o. i dostupna je potrošačima na njihov pisani zahtjev.
Načini plaćanja
Internetska trgovina »nakupujem.hr« omogućuje sljedeće načine plaćanja:
- gotovinom pri preuzimanju,
- po predračunu uplatom na TRR,
- karticama preko online platnih sustava.
*Za pojedine narudžbe zadržavamo pravo zahtijevati plaćanje po ponudi/predračunu, pri čemu i dalje vrijedi ista cijena.
Izdavanje računa
»Nakupujem.hr« prilikom dostave naručenih artikala šalje račun na e-adresu kupca ili ga prilaže uz pošiljku.
Na računu su navedene cijena i svi troškovi povezani s kupnjom te obavijest o pravu na odustajanje od ugovora.
Kupac je dužan provjeriti ispravnost podataka prije predaje narudžbe. Naknadni prigovori u vezi s ispravnošću izdanih računa se ne uvažavaju.
Cijene
Cijene su jednake za sve korisnike internetske trgovine »nakupujem.si«. Korisnik internetske trgovine postajete registracijom u internetskoj trgovini kao član ili jednokratnim unosom podataka u internetsku trgovinu kao gost.
Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost.
Cijene vrijede u slučaju plaćanja gore navedenim načinima plaćanja, pod gore navedenim uvjetima.
Unatoč iznimnim naporima da se osiguraju najnoviji i najtočniji podaci, može se dogoditi da je podatak o cijeni netočan. U tom slučaju, ili u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, »nakupujem.si« će omogućiti kupcu da odustane od kupnje.
Popusti, promotivni kodovi itd. se u pravilu ne zbrajaju. Popust na pojedini artikl i promotivni kod se mogu zbrajati.
Popusti i promotivne cijene označeni su kod pojedinih proizvoda tako da je redovna cijena prekrižena, a istaknuta je akcijska cijena, ili prikazanim postotkom popusta na proizvodu ili oboje.
Uplaćena sredstva po darovnim bonovima, bonusima i predračunima se ne kamate. Darovne bonove i promotivne kodove za popust nije moguće zamijeniti za gotovinu.
Sve cijene u internetskoj trgovini nakupujem.si već uključuju PDV.
Kuponi i darovi
Promotivni kodovi ili kuponi donose razne pogodnosti pri kupnji i obično su vremenski ograničeni. Aktivni promotivni kod možete pronaći na našoj internetskoj stranici, naslovnoj stranici oglasne poruke, u našim e-obavijestima ili u drugim medijima (Facebook, Instagram, Gmail …).
Zamjena promotivnog koda za gotovinu nije moguća. Kupon je moguće iskoristiti samo u cijelom iznosu. U slučaju da je vrijednost kupnje veća od vrijednosti kupona, nositelj promotivnog koda mora nadoplatiti razliku. Vrijednost kupnje mora biti veća od vrijednosti kupona.
Uporaba kupona/promotivnog koda:
- Odaberite robu koju želite kupiti i dodajte je u košaricu. Već u košarici možete u polje “Kod kupona” unijeti promotivni kod i kliknuti “Iskoristi kupon”.
- Također pri završetku kupnje, iznad podataka o platitelju nalazi se poveznica “Imate kupon? Kliknite ovdje za unos koda”, gdje također možete unijeti kod.
- Kada unesete kod, vrijednost kupona ili darovnog bona automatski se oduzima od cijene vaše narudžbe. Preostaje iznos koji je potrebno još podmiriti.
- Zatim samo predate internetsku narudžbu odnosno završite kupnju.
Povremeno se održavaju akcije, pri kojima kupac dobije dar iznad određenog iznosa kupnje. Takve akcije traju do rasprodaje zaliha proizvoda namijenjenih za darove.
Postupak kupnje
- Narudžba je prihvaćena
Nakon predaje narudžbe, kupac prima obavijest putem e-pošte da je narudžba prihvaćena. »Nakupujem.si« pregledava narudžbu, provjerava dostupnost naručenih artikala i narudžbu potvrđuje ili s razlogom odbija. »Nakupujem.si« može, radi provjere podataka ili radi osiguravanja točnosti isporuke, kontaktirati kupca na njegov kontaktni telefonski broj. Kod isporuke artikala koje »Nakupujem.si« nema na zalihi u vlastitom skladištu, poduzeće DotMedia d.o.o. isključivo je vezano uz isporuku od strane svog dobavljača i uz vrijeme u kojem taj dobavljač može isporučiti artikl. Putem e-pošte »Nakupujem.si« kupca pravovremeno obavještava o ažuriranim podacima vezanim uz isporuku artikala. Ako je rok isporuke vrlo dug, a kupac ne želi čekati, kupac može o tome obavijestiti poduzeće DotMedia d.o.o., koje će artikl ukloniti iz narudžbe i kupcu vratiti eventualno već uplaćena sredstva, dok će ostale artikle iz narudžbe po izboru kupca ili isporučiti ili otkazati cijelu narudžbu. Ako dobavljač ne potvrdi dostupnost naručenih artikala najkasnije do isteka tri mjeseca od dana predaje narudžbe, »Nakupujem.si« može odbiti narudžbu kupca iz razloga što artikl nije dostupan. Danom odbijanja narudžbe narudžba kupca prestaje važiti. »Nakupujem.si« ne preuzima nikakvu odgovornost za štetu koja bi nastala zbog duljih rokova isporuke ili zbog neisporuke artikala koje »Nakupujem.si« nema na zalihi u vlastitom skladištu.
- Narudžba je otpremljena
»Nakupujem.si« u dogovorenom roku priprema artikl, otprema ga ili priprema za osobno preuzimanje te o tome obavještava kupca putem e-pošte. »Nakupujem.si« u e-pošti upućuje kupca i o politici odustajanja od ugovora, gdje se može obratiti u slučaju kašnjenja u dostavi i gdje se može obratiti u slučaju pritužbe.
U slučaju da se kupac na vrijeme odluči za otkazivanje narudžbe, mora odmah obavijestiti prodavača putem e-maila na adresu [email protected]. Ako se dogodi da je narudžba već otpremljena, kupac će pošiljku odbiti dostavnoj službi.
Kupnja za pravne osobe
Postupak kupnje za pravne osobe potpuno je isti kao i za fizičke osobe, osim što se narudžba predaje kao fizička osoba i u napomenu se dodaje “Želim račun na poduzeće” te se unose podaci o poduzeću.
Ako želite račun na poduzeće, prihvaćate uvjete poslovanja koji vrijede za poduzeća. Glavna razlika je u mogućnosti odustajanja od ugovora: poduzećima, samostalnim poduzetnicima i drugim pravnim osobama omogućujemo povrat isporučenih artikala u okviru jamstvenih uvjeta. Navedene pravne osobe nemaju mogućnost odustajanja od ugovora u roku od 14 dana od preuzimanja artikla bez razloga, kao što to vrijedi za potrošače (fizičke osobe).
Povrat novca nažalost nije moguć. Za kupnje pravnih osoba također vrijede ovi Opći uvjeti, osim već spomenute mogućnosti odustajanja od ugovora.
Internetska trgovina »Nakupujem.hri« pravnim osobama omogućuje sljedeće načine plaćanja:
- gotovinom pri preuzimanju*,
- karticama preko online platnih sustava i
- uplatom na bankovni račun poduzeća DotMedia d.o.o. prema ponudi/predračunu.
*Za pojedine narudžbe zadržavamo pravo zahtijevati plaćanje prema ponudi/predračunu.
Pravo potrošača na raskid ugovora
Potrošač (odnosi se isključivo na fizičke osobe koje kupuju artikl za svrhe izvan svoje gospodarske djelatnosti) ima pravo da u roku od 14 dana od preuzimanja artikala obavijesti prodavatelja da raskida ugovor, bez potrebe da navede razlog svoje odluke. Rok počinje teći jedan dan nakon datuma preuzimanja artikala.
Raskid ugovora potrošač prijavljuje na e-mail adresu prodavatelja: [email protected]
Obrazac za ostvarivanje prava potrošača na raskid ugovora možete pronaći ovdje te ga ispunjenog poslati na adresu društva ili na elektroničku adresu društva.
U slučaju raskida ugovora, potrošač je dužan primljeni artikl poslati poštom na adresu prodavatelja:
DotMedia d.o.o. Dunajska cesta 63 1000 Ljubljana
Povratak primljenih artikala poduzeću u roku za raskid ugovora smatra se pravovremenim ako je obavijest o raskidu poslana prije isteka roka. Smatra se da je potrošač pravovremeno vratio robu ako ju prodavatelj primi najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o raskidu ugovora.
Potrošač mora artikl vratiti prodavatelju neoštećen i u nepromijenjenoj količini, osim ako je artikl uništen, pokvaren, izgubljen ili se njegova količina smanjila bez krivnje potrošača. Potrošač ne smije neometano koristiti artikle do raskida ugovora. Potrošač smije pregledati i isprobati artikle u mjeri koja je nužna za utvrđivanje stvarnog stanja. Isprobavanje artikla koje nadilazi navedeno smatra se korištenjem artikla, što znači da potrošač time gubi pravo na raskid ugovora.
Jedini trošak koji snosi potrošač u vezi s raskidom ugovora je trošak povrata artikala (koji se u slučaju slanja obračunava prema cjeniku dostavne službe i ovisi o tome radi li se o pošiljci/paketu/teretu). Artikl je potrebno vratiti prodavatelju najkasnije u roku od 30 dana od slanja obavijesti o raskidu ugovora.
Potrošač nema pravo na raskid ugovora u slučaju ugovora čiji je predmet artikl izrađen prema točnim uputama potrošača, koji je prilagođen njegovim osobnim potrebama, koji zbog svoje prirode nije pogodan za povrat, koji je brzo pokvarljiv ili kojem je istekao rok upotrebe.
Povrat uplaćenih sredstava bit će izvršen čim bude moguće, najkasnije u roku od 30 dana od primitka obavijesti o raskidu ugovora. Radi osiguranja sigurnosti, točnosti i pravovremenosti povrata te osiguravanja evidencije o plaćanjima, povrat novca kupcu izvršava se isključivo uplatom na njegov transakcijski račun. Povrat novca u gotovini nije moguć!
U slučaju raskida ugovora, gdje je korišten promotivni kod ili kupon, ta se sredstva uzimaju kao popust i ne vraćaju se korisniku. Na korisnikov bankovni račun vraća se samo uplaćeni iznos, a korisniku se istovremeno vraća kupon u obliku novog promotivnog koda.
U iznimnim slučajevima, kada artikli nisu vraćeni u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, potrošaču možemo ponuditi otkup artikla uz odgovarajuću naknadu, koju ćemo utvrditi zapisnikom prilikom povrata. Otkup po sniženoj vrijednosti uzima se u obzir uz potvrdu potrošača putem elektroničke pošte. Potrošač može iskoristiti navedenu otkupninu isključivo prilikom naručivanja drugog artikla iste ili veće vrijednosti.
Pravo na povrat novca u slučaju ostvarivanja jamstva i stvarnih nedostataka detaljnije uređuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača.
Važniji savjeti za vraćanje artikala:
Kada vraćate artikle prodavatelju na broj 031 88 99 33, morate priložiti obrazac za raskid ugovora i priložiti kopiju računa. Adresa za slanje artikala prodavatelju je: DotMedia d.o.o., Dunajska cesta 63, 1000 Ljubljana. Preporučujemo da koristite dostavnu službu koja omogućuje praćenje pošiljke i da artikle pravilno pripremite za transport (možete koristiti originalnu ambalažu ili drugu odgovarajuću sigurnu ambalažu). Troškove slanja uvijek snosi pošiljatelj, osim ako nije unaprijed dogovoreno drugačije. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo. Ako ostvarujete jamstvo, najbrže ćete primiti popravljen artikl ako jamstvo ostvarite izravno kod proizvođača ili njegovog ovlaštenog servisa. Potrošač nema pravo na raskid ugovora u slučajevima:
- kod isporuke zatvorene robe koja nije pogodna za povrat zbog očuvanja zdravlja ili higijenskih razloga, ako je potrošač nakon isporuke otvorio pečat;
Povrat artikla za pravne osobe Ako želite račun na tvrtku, prihvaćate uvjete poslovanja koji se odnose na tvrtke. Glavna razlika je u mogućnostima raskida ugovora: Tvrtkama, samostalnim poduzetnicima i drugim pravnim osobama omogućujemo povrat pošiljki artikala u okviru jamstvenih uvjeta. Navedene organizacije nemaju mogućnost raskida ugovora u roku od 14 dana od preuzimanja artikla, bez potrebe da navedu razlog svoje odluke kao što to vrijedi za potrošače (fizičke osobe). Povrat novca nažalost nije moguć. Za kupnje pravnih osoba također vrijede opći uvjeti “Tvrtka”, s razlikom u već prethodno spomenutim mogućnostima raskida ugovora.
Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati na [email protected]. Rado ćemo vam odgovoriti.
Raskid potrošača od ugovora za artikle iz kompleta Ako se potrošač odluči za raskid ugovora za jedan od artikala koji čine komplet, može zahtijevati povrat novca. Potrošač može vratiti jedan ili više artikala iz kompleta. Pri raskidu ugovora za artikl iz kompleta potrošač će na račun primiti iznos vraćen za dotični artikl koji vraća.
Jamstvo Artikli imaju jamstvo ako je to navedeno na jamstvenom listu ili na računu. Jamstvo je važeće uz poštivanje uputa na jamstvenom listu i uz predočenje računa. Jamstveni rokovi su navedeni na jamstvenim listama ili na računu. Obrazac za vraćanje artikla u jamstvo možete zatražiti na e-mail: [email protected] ako artikl ima navedeno jamstveno razdoblje.
Informacije o jamstvu također su navedene na stranici s predstavljenjem artikla. Ako informacije o jamstvu nisu dostupne, artikl nema jamstvo ili trenutne informacije nisu poznate. U posljednjem slučaju, kupac može kontaktirati tvrtku DotMedia d.o.o., koja će osigurati ažurne informacije.
Stvarna greška
Kada je greška stvarna? Kada artikl nema karakteristike koje su potrebne za njegovu normalnu upotrebu ili za promet artikl nema karakteristike koje su potrebne za posebnu upotrebu za koju ga kupac kupuje, a koje su bile prodavatelju poznate ili bi mu trebale biti poznate, ili kada artikl nema karakteristike i kvalitete koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane. Također, ako je prodavatelj isporučio artikl koji se ne poklapa s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo radi informiranja.
Kako se provjerava prikladnost artikla?
Provjerava se s drugim, besprijekornim artiklom iste vrste, kao i s izjavama proizvođača ili navodima na samom artiklu.
Kako se ostvaruje stvarna greška?
Kupac nas mora obavijestiti o eventualnoj stvarnoj grešci zajedno s preciznim opisom iste na vlastite troškove u zakonski propisanom roku i omogućiti nam pregled artikla. Obrazac za prijavu stvarne greške možete zatražiti putem e-maila: [email protected].
Pravo na ostvarivanje stvarne greške na artiklu detaljnije reguliraju odredbe zakona o zaštiti potrošača.
Vraćeni artikli s otvorenom ambalažom
Vraćeni artikli su artikli koji su vraćeni tvrtki DotMedia d.o.o. i imaju manje nedostatke (oštećena ambalaža, ogrebotine na kućištu itd.) i idu u daljnju prodaju.
Vrsta nedostatka ili stanje artikla navedeni su za svaki artikl pisano (u opisu artikla kao i na računu).
Vraćene artikle u tvrtki DotMedia d.o.o. pregledavamo. Zbog pregleda za ove artikle, unatoč vraćanju i otvorenoj ambalaži itd., osiguravamo njihovo besprijekorno funkcioniranje. Zbog toga je odgovarajuće određeno i novo jamstveno razdoblje, koje je pisano navedeno uz svaki artikl.
U slučaju neispravnosti vraćenog artikla, stranka ima pravo na jamstveni popravak i pravo na raskid ugovora u istim rokovima kao i za ostale artikle.
Dostava
Ugovorni partner za dostavu pošiljaka tvrtke DotMedia d.o.o. je Pošta Slovenije, no “Nakupujem.hr” zadržava pravo odabrati drugu dostavnu službu ako će time učinkovitije ispuniti narudžbu.
Način i trošak dostave i obrade narudžbe
Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, koja većinu paketa dostavi sljedeći radni dan nakon obavijesti o otpremi. Ako vas pri dostavi nema na navedenoj adresi, paket možete preuzeti na najbližoj pošti.
Artikli naručeni u web trgovini “Nakupujem.hr” kreću na put u najkraćem mogućem roku. Proizvod je obično otpremljen na dan zaprimanja narudžbe.
Kako bismo naručene artikle dostavili što je brže moguće, uvijek ćemo odabrati najoptimalniji način. To je paketna dostava Pošte Slovenije, što znači da dostavu možete očekivati već sljedeći dan. Ako vas pri dostavi nema na navedenoj adresi, možete paket preuzeti na najbližoj pošti.
Trošak dostave
Trošak pakiranja i dostave za narudžbe ukupne vrijednosti od 55,00 € je 0,00 €. Trošak pakiranja i dostave za narudžbe ukupne vrijednosti do 54,99 € obračunava se i jasno je vidljiv na blagajni kod svake narudžbe, a ovisi o lokaciji, državi i odabranoj dostavnoj službi.
Trošak plačanja pouzećem/plačanje pouzećem (plačanje dostavljaču ili dostavnoj službi): 1,00 €
Dodatne usluge poput pouzeća, dostave u određeno vrijeme i posebne usluge obračunavaju se dodatno i navedene su u informativnom izračunu na kraju kupnje.
U slučaju akcija i promotivnih aktivnosti, granica za besplatnu dostavu može biti niža ili vrijede neki od tada važećih uvjeta.
Dostava u Hrvatskoj
Naš partner dostavlja pakete na adresu koju ste naveli prilikom predaje narudžbe.
Budući da dostavna služba dostavlja artikle unutar radnog vremena Pošte Slovenije (i radnog vremena poštara na određenom području), možete se odlučiti i za dostavu na drugo ime ili adresu, primjerice na posao. Ako ste prilikom kupnje odabrali gotovinsko plačanje prilikom dostave, molimo vas da osigurate da primalac pošiljke ima dovoljno gotovine. Ako je odabrana dostava na poslovnu adresu, poštar će paket predati ovlaštenoj osobi za preuzimanje pošiljaka u tvrtki.
Ako vas u vrijeme dostave nema na predviđenom mjestu (tvrtka, ured itd.), dostavljač će ostaviti poruku s uputama za daljnje postupanje. Obično je dovoljan posjet najbližoj pošti.
Dostava robe na poštanske torbe, poštanske pretince ili hotelske adrese nije moguća!
Ako se odlučite za gotovinsko plačanje prilikom preuzimanja i dostavljač Pošte Slovenije želi dodatno naplatiti proviziju na posebnoj uplatnici koja je priložena pošiljci, dužni ste je platiti. U slučaju plačanja pouzećem, kupac plaća trošak uplate prema važećem cjeniku Pošte Slovenije. Kod plačanja po predračunu ili kreditnom karticom izbjegavate plačanje provizije dostavljaču.
Rokovi isporuke
O mogućim dužim rokovima isporuke obavijestit ćemo vas putem elektroničke pošte. Ako vam duži rok isporuke ne odgovara, možete nas obavijestiti i artikl ćemo ukloniti iz narudžbe ili zamijeniti s drugim.
Zbog različite dostupnosti proizvoda, narudžba može biti podijeljena na više pošiljaka. Moguće je da ih pošaljemo djelomično ili sve odjednom.
Kod djelomične isporuke, artikle koji su na skladištu poslat ćemo odmah, dok ćemo ostale poslati kada budu dostupni. Mogući trošak dostave bit će naplaćen samo za prvu pošiljku, dok ćemo za kasnije pošiljke trošak dostave snositi mi. Ako se umorite od čekanja, možete nam se obratiti i nedostajući artikl ćemo ukloniti iz narudžbe.
Za artikle koji su označeni kao rok isporuke nije poznat, nemamo podatke o tome koliko brzo ih možemo dostaviti.
Ako ćete biti odsutni nekoliko dana, možete nam na elektroničku adresu [email protected] javiti željeni termin isporuke. To znači da vaš paket neće biti poslan na navedenu adresu prije tog datuma.
Dostavu obavlja Pošta Slovenije, obično sljedeći radni dan nakon dana otpreme, no najkasnije u roku od tri radna dana. Pri otpremi pošiljke poslat ćemo vam obavijest da smo artikle već poslali na put.
Zaštita osobnih podataka
“Na kupujem.hr” obvezuje se na trajnu zaštitu svih osobnih podataka korisnika.
“Nakupujem.hr” za neodređeno vrijeme pohranjuje sljedeće podatke članova: ime i prezime, e-mail adresu, kontakt telefon, primarnu adresu i adrese za dostavu, državu prebivališta, vrijeme i datum registracije te arhiv komunikacije s tvrtkom DotMedia d.o.o.
“Nakupujem.hr” navedene osobne podatke koristi isključivo za potrebe ispunjavanja narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i ostalu potrebnu komunikaciju s članom.
Podaci korisnika u nijednom slučaju neće biti predani neovlaštenim osobama.
“Nakupujem.hri” samo za vrijeme do ispunjenja narudžbe pohranjuje sljedeće podatke gostiju: ime i prezime, e-mail adresu, kontakt telefon, primarnu adresu i adrese za dostavu, državu prebivališta, vrijeme i datum registracije te arhiv komunikacije s tvrtkom DotMedia d.o.o. Nakon ispunjenja narudžbe, pohranjuju se samo podaci u vezi s pojedinačnom narudžbom, kojima se može pristupiti samo uz poznavanje broja računa i broja narudžbe (unutar aplikacija / programa za izdavanje računa).
Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je i sam korisnik, tako što će osigurati sigurnost svoje e-mail adrese, korisničkog imena i lozinke te odgovarajuću programski (antivirusnu) zaštitu svog računala.
Komunikacija
»Nakupujem.hr« će s korisnikom stupiti u kontakt putem sredstava komunikacije na daljinu samo ako korisnik izričito ne proturječi tome, i u skladu s odredbama ZEKom-1.
Reklamna elektronička ili SMS poruka koju šalje tvrtka DotMedia d.o.o. sadržavat će sljedeće komponente:
- jasno i nedvosmisleno će biti označena kao reklamna poruka,
- pošiljatelj »Nakupujem.hr« bit će jasno vidljiv,
- različite akcije, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve. Također će biti jasno navedeni uvjeti sudjelovanja u njima,
- način odjave od primanja reklamnih poruka bit će jasno predstavljen,
- želju korisnika da ne želi primati reklamne poruke »Nakupujem.hr« će izričito poštovati.
- Reklamne poruke bit će jasno vidljive i jasno odvojene od igara i natjecanja.
Ograničenje odgovornosti
»Nakupujem.hr« se trudi osigurati ažurnost i točnost podataka koji su objavljeni na njenim web stranicama. Međutim, osobine artikala, rokovi isporuke ili cijene mogu se promijeniti tako brzo da »Nakupujem.hr« ne uspije ispraviti podatke na web stranicama. U takvom slučaju, »Nakupujem.hr« će obavijestiti kupca o promjenama i omogućiti mu otkazivanje ugovora ili zamjenu naručenog artikla.
»Nakupujem.hr« ne odgovara za sadržaj mišljenja o artiklima koje napišu posjetitelji. »Nakupujem.hr« pregledava mišljenja prije objave i odbacuje ona koja sadrže očite neistine, neprikladna su, obmanjujuća ili uvredljiva. »Nakupujem.hr« ne odgovara za informacije u mišljenjima i ograničava svoju odgovornost za bilo kakve posljedice koje proizlaze iz informacija u mišljenjima.
»Nakupujem.hr« ima mogućnost otkazivanja ugovora samo ako se utvrdi očita greška (članak 46. OZ). Očitom greškom smatra se greška u bitnim osobinama artikla i sve zablude koje se prema običajima u trgovini ili prema namjeni stranke smatraju odlučujućima te ih »Nakupujem.hr« u slučaju saznanja ne bi potvrdio ili sklopio ugovor. To uključuje i očite greške u cijeni.
Izjava o prehrambenim i zdravstvenim tvrdnjama u opisima proizvoda
Sve informacije na stranicama web trgovine Nakupujem.hr su isključivo informativnog karaktera i nikako nisu namijenjene kao zamjena za savjete liječnika, farmaceuta ili drugog zdravstvenog osoblja, niti te informacije mogu biti zamjena za odgovarajuću zdravstvenu pomoć, jer nisu priznate od strane zdravstvenih autoriteta.
Ako uzimate bilo kakve lijekove i dodatke prehrani, posavjetujte se sa stručnjakom ili svojim liječnikom prije nego ih kombinirate s superhranom.
Autori članaka i tekstova na Nakupujem.hr ne daju medicinske savjete i ne preporučuju uporabu ili prestanak upotrebe bilo kojeg lijeka bez konzultacije s liječnikom. Sve navedene podatke i preporuke u člancima čitatelj koristi na vlastitu odgovornost. Savjeti ne mogu zamijeniti stručnu pomoć liječnika ili terapeuta, a ako niste sigurni u prirodu problema, posavjetujte se s njima.
Proizvodi i tvrdnje o pojedinim proizvodima u ovoj web trgovini nisu ocijenjeni od strane državnih institucija i nisu namijenjeni za liječenje ili prevenciju bolesti. Tekstualni opisi pojedinih proizvoda su samo informativne prirode i nisu potvrđeni od strane Europskog instituta za sigurnost hrane (EFSA).
Žalbe i sporovi
»Nakupujem.hr« poštuje važeće zakone o zaštiti potrošača. »Nakupujem.hr« se trudi u svim svojim mogućnostima ispuniti svoju dužnost osiguravanja učinkovitog sustava za rješavanje žalbi.
U slučaju problema, kupac se može obratiti tvrtki »Nakupujem.hr« putem e-maila na [email protected]. Žalbu možete poslati putem e-maila na adresu [email protected]. Postupak obrade žalbe je povjerljiv.
»Nakupujem.hr« je svjestan da je bitna karakteristika potrošačkih sporova nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i potrebnog vremena te troškova koji nastaju zbog rješavanja spora, što je također glavna prepreka da potrošač ne pokrene spor pred sudom. Stoga se »Nakupujem.hr« trudi u svim svojim mogućnostima da se mogući sporovi riješe sporazumno.